www.finansglobal.com - Finance
General Manager of Turkey, which has information about the renewed
corporate identity Derya Gürer, "In recent years a steady growth of the
financial strength fold range of applications, the many innovations we
have signed. Corporate
identity transformation, the results of a professional way of doing
business, a reflection of our customers and our stakeholders. After
that, all our efforts 'Turkey Turkey Finance, Finance' slogan by the
center will continue to give direction, "he reported. Gürer,
"participation in this process is perceived as banking firm to complete
the long-term infrastructure and financing model will initiate an
advertising campaign,'' he said.
Participation
in the banking sector and banking expertise to the accumulation of
Turkey with the logo and emblem of Finance, the flower symbols of the
old emblem was modernized.Live
dignified gray-blue gradient technology and the digital world of
finance a transition to the new corporate brand identity is a dynamic
structure exhibiting a red flower. (source)
Providing
information on corporate identity transformation process Finance Turkey
Turkey Derya Gürer General Manager of Finance, "development-oriented at
the same time exhibiting a steady growth we have implemented many
innovations. Increased by 122% of our capital. 186 above the number of the branch was removed. 200 the number of branch removal on the end of this year are going to implement our goal.
Folding strength in terms of finance, much stronger than we went to a reorganization in order to continue our way. Our
vision is our mission and organizational structure, work processes,
work discipline, performance goals, our system until we passed an
important developmental process. The
basic principle in doing all this without compromising the principles
of participation banking continue to meet our customers' expectations. I've
experienced in the transformation of the corporate identity of all
these successful results of the processes is a reflection of our
stakeholders, "he reported.
Türkiye Finans, kurumsal kimliğini yenileyerek logo ve amblemini değiştirdi.
Yenilenen kurumsal kimlik hakkında bilgi veren Türkiye Finans Genel
Müdürü Derya Gürerk, “Son yıllarda finansal gücümüzü katlayarak
istikrarlı bir büyüme sergilerken, birçok yeniliğe de imza attık.
Kurumsal kimlik dönüşümü, profesyonel iş yapış biçimimizin sonuçlarının
müşterilerimize ve tüm paydaşlarımıza yansımasıdır. Bundan sonra da tüm
çalışmalarımıza ‘Türkiye’nin Finans’ı Türkiye Finans’ sloganımızı
merkeze alarak yön vermeye devam edeceğiz” diye bilgi verdi. Gürerk, “Bu
süreçte katılım bankacılığının sağlam altyapısının ve finansman
modelinin tam olarak algılanması için uzun dönemli bir reklam kampanyası
başlatacağız’’ dedi.
Bankacılık sektöründeki birikimi ile katılım bankacılığı konusundaki
uzmanlığını logo ve amblemine taşıyan Türkiye Finans, eski amblemindeki
çiçek sembolünü de modernize etti.
Finansın ağırbaşlı grisinden teknolojinin ve dijital dünyanın canlı
mavisine degrade bir geçiş olan yeni kurumsal kimlikteki kırmızı çiçek
de markanın dinamik yapısını sergiliyor.
Türkiye Finans’ın kurumsal kimlik dönüşüm süreci hakkında bilgi veren
Türkiye Finans Genel Müdürü Derya Gürerk, “Gelişime odaklı istikrarlı
bir büyüme sergilerken aynı zamanda birçok yeniliği hayata geçirdik.
Sermayemizi %122 oranında arttırdık. Şube sayımızı 186’ya çıkardık.
Yılsonuna kadar şube sayımızı 200′ün üzerine çıkarma hedefimizi hayata
geçireceğiz.
Finansal açıdan gücümüzü katlarken, çok daha kuvvetli bir şekilde
yolumuza devam edebilmek için reorganizasyona gittik. Vizyonumuz ve
misyonumuzdan organizasyon yapımıza, çalışma disiplinimizden iş
süreçlerimize, performans sistemimizden hedeflerimize kadar önemli bir
gelişim sürecinden geçtik. Tüm bunları yaparken de temel prensibimiz
olan katılım bankacılığı ilkelerinden ödün vermeden müşterilerimizin
beklentilerini karşılamaya devam ediyoruz. Şu anda yaşadığımız kurumsal
kimlik dönüşümü, tüm bu başarılı süreçlerin sonuçlarının paydaşlarımıza
bir yansımasıdır” diye bilgi verdi.