Saturday 10 March 2012

BANKING - Bank Asya lines connected to Vodafone

www.dunya.com - ISTANBUL - Vodafone Turkey, "business partner" under the brand, has partnered with Bank Asya.
 
According to Vodafone Turkey, Bank Asia in the Directorate General of Vodafone, has been moved to 2 thousand 500 fixed telephone number. Bank of Asia, the number of incoming calls, call times, talk times, and customers can view instant reports on issues and performance monitoring.
 
Vodafone Turkey within the scope of cooperation, institutional fixed voice services, mobile voice and Internet services directors of the branch operation, SMS, free URL and institutional issues such as mobile marketing provides added value to Asia Bank. (source)



In collaboration with the directorate general for the first time a bank is an alternative to the operator while carrying all of the hard numbers, Vodafone, general manager of a bank in Turkey to date under the transport number at one time reached the highest fixed telephone number.
 
Vodafone Turkey, in December, and expanded the range of Vodafone products and services incorporating Built in a single source of integrated telecom solutions to corporate clients as a step in line with the vision of delivering "a complete communication solutions," has strengthened its approach.
 
Bank of Asia, in cooperation with Turkey within the scope of Vodafone, completely eliminating the fixed charges, call charges were reduced by up to 50 percent.
 
Vice President of Corporate Business Unit Executive Committee responsible for Vodafone Turkey Phil Patel, on the subject assessments, implemented since the beginning of 2009 within the framework of customer satisfaction strategy, meeting the needs of the enterprise segment reminded me of the activities carried out under the Vodafone brand, my business partner.
 
Vodafone Business partner to corporate clients within the scope of utilization of the most advanced technologies and integrated telecom services and the most suitable conditions that offer the opportunity to save Patel, they had gained a great momentum in this area with activities Net Vodafone said.Net adds the power of business partners with Vodafone to meet the telecom needs of the one-stop "Complete Communication Age by" that launched Patel, "Mobile and fixed communications solutions we offer under one roof in this new era, a policy that Turkey has achieved more than once We are very happy. never before in Turkey, a bank, all the hard numbers used by the general directorate taşımamıştı an alternative telecom operator. Vodafone Net has created a synergy in our house with our corporate customers provide the best value in the subsequent processes, end to end them excellent customer We will continue our efforts to meet with the experience of "made the assessment.

Bank Asya hatlarını Vodafone'a taşıdı

10 Mart 2012 Cumartesi 11:21
Son Güncelleme: 11:23
Vodafone Türkiye, "İş Ortağım" markası kapsamında Bank Asya Genel Müdürlüğünde bulunan 2 bin 500 sabit telefon numarası Vodafone'a taşındı.

İSTANBUL - Vodafone Türkiye, "İş Ortağım" markası kapsamında, Bank Asya ile işbirliği yaptı.
 
Vodafone Türkiye açıklamasına göre, Bank Asya Genel Müdürlüğünde bulunan 2 bin 500 sabit telefon numarası Vodafone'a taşındı. Bank Asya; gelen çağrı sayısı, çağrı süreleri, konuşma süreleri ve müşteri ve performans takibi konularında anlık rapor görüntüleyebiliyor.
 
İşbirliği kapsamında Vodafone Türkiye, kurumsal sabit ses hizmetleri, şube operasyon yönetmenlerinin mobil ses ve internet hizmetleri, SMS, ücretsiz URL ve kurumsal mobil pazarlama gibi konularda Bank Asya'ya katma değer sağlıyor.
 
Yapılan işbirliği ile bir banka genel müdürlüğü ilk kez tüm sabit numaralarını alternatif bir işletmeciye taşırken; Vodafone, bugüne kadar Türkiye'de bir banka genel müdürlüğü kapsamında tek seferde gerçekleştirilen en yüksek sabit telefon numarası taşıma sayısına erişti.
 
Vodafone Türkiye, aralık ayında Vodafone Net'i bünyesine katarak ürün ve hizmet gamını genişletti ve kurumsal müşterilerine tek elden bütünleşik telekom çözümleri sunma vizyonuna paralel bir adım olarak "komple iletişim çözümleri" konusundaki yaklaşımını güçlendirdi.
 
Bank Asya, Vodafone Türkiye ile gerçekleştirdiği işbirliği kapsamında, sabit ücretleri tamamen ortadan kaldırırken, görüşme ücretlerinde ise yüzde 50'ye varan tasarruf elde etti.
 
Vodafone Türkiye Kurumsal İş Biriminden Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Phil Patel, konuya ilişkin değerlendirmesinde, 2009'un başından bu yana uyguladıkları müşteri memnuniyeti stratejisi çerçevesinde, kurumsal segmentin ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik faaliyetlerini Vodafone İş Ortağım markası altında yürüttüklerini hatırlattı.
 
Vodafone İş Ortağım kapsamında kurumsal müşterilerine en ileri teknolojilerden en uygun koşullarla faydalanma ve bütünleşik telekom hizmetleri ile tasarruf etme olanağı sunduklarını belirten Patel, bu alandaki faaliyetlerine Vodafone Net ile büyük bir ivme kazandırdıklarını ifade etti.
Vodafone Net'in kattığı güç ile iş ortaklarının telekom ihtiyaçlarını tek elden karşılayabilmek üzere "Komple İletişim Çağını" başlattıklarını belirten Patel, "Mobil ve sabit iletişim çözümlerini tek bir çatı altında sunduğumuz bu yeni dönemde, bir kez daha Türkiye'de bir ilke imza atmış olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Türkiye'de daha önce hiç bir banka, genel müdürlüğünde kullandığı tüm sabit numaraları alternatif bir telekom operatörüne taşımamıştı. Vodafone Net'in bünyemizde yaratmış olduğu sinerji ile bundan sonraki süreçlerde de kurumsal müşterilerimize en iyi değeri sunmak, onları uçtan uca mükemmel müşteri deneyimi ile buluşturmak üzere çalışmalarımıza devam edeceğiz" değerlendirmesini yaptı.

Source: http://www.dunya.com/bank-asya-hatlarini-vodafonea-tasidi-148079h.htm  - March 10, 2012 - google translate