Thursday 15 September 2011

BANKING - Bank Asya ISO 10002 and EN 15838

Bank of Asia Customer Satisfaction Management (ISO 10002) and Call Center Certificate (EN 15838) quality certificates received at the same time.

ISTANBUL - Bank of Asia, Customer Satisfaction Management (ISO 10002) and Call Center Certificate (EN 15838) quality certificates in Europe at the same time taking a "policy" reportedly made ​​by a signature.

Bank Asya General Manager, Abdullah Celik, a written statement, the next targets of Turkey's best call center award, and then to Europe, said that the best call center award. (source)

Steel, the European Confederation of Contact Centre Organisations (ECCCO), a member of the Call Center Association (CMD), Bank of Asia with the quality of their understanding of the difference in the quality documentation and quality of customer-oriented service would provide for everyone to see more clearly, thus increasing the competitiveness of the bank graduates said that power.

Bank Asya'dan Avrupa'da bir ilk

15.09.2011 - 16:13
Bank Asya Müşteri Memnuniyeti Yönetimi (ISO 10002) ve Çağrı Merkezi Sertifikası (EN 15838) kalite belgelerini aynı anda aldı.
İSTANBUL - Bank Asya'nın, Müşteri Memnuniyeti Yönetimi (ISO 10002) ve Çağrı Merkezi Sertifikası (EN 15838) kalite belgelerini aynı anda alarak Avrupa'da bir "ilke" imza attığı bildirildi.
Bank Asya Genel Müdürü Abdullah Çelik, yaptığı yazılı açıklamada, bir sonraki hedeflerinin Türkiye'nin en iyi çağrı merkezi ödülünü, ardından da Avrupa'nın en iyi çağrı merkezi ödülünü almak olduğunu bildirdi.
Çelik, European Confederation Of Contact Centre Organizations (ECCCO) üyesi Çağrı Merkezi Derneği'nden (ÇMD) aldıkları kalite belgeleri ile Bank Asya'nın kalite anlayışındaki farklılığını ve müşteri odaklı hizmet kalitesini herkesin daha net bir şekilde görmesini sağlayacaklarını, bu sayede bankanın artan rekabet gücüne güç kazandıracaklarını ifade etti.

Source : http://www.dunya.com/bank-asyadan-avrupada-bir-ilk_132544_haber.html?  - Sept 15, 2011 - google translate